BrandSense helpt je bij een heldere positionering, het creëren van een 100% BRAND-beleving en het aantrekken van betrokken stakeholders. Altijd vooroplopend met nieuwe methoden en technieken, waarbij we optimaal gebruik maken van de zintuigen: use your senses!
Ervaar als klant onze bijzondere methode de Sense Storm® om kernwaarden, look & feel en tone of voice te onthullen en verder te ontwikkelen. Zie hieronder voor meer unieke vormen om te komen tot een 100% Brand.
Methoden & Aanpak
Resultaat
Geconcentreerde essentie – de WHY- van de organisatie, team of merk.
Collectieve mindset bij de deelnemers waaronder de medewerkers, (eind) klanten, leveranciers en andere partners.
Investering: 3.500 euro
Resultaat
Unieke kernwaarden, look & feel, tone of voice, merkbelofte, kernconcept, gewenste archetype en merkpersoonlijkheid.
Investering: 7.500 euro (12 personen)
Inclusief: intake, sessie (ontwerp), onze locatie, materialen, opmaak visuele & tekstuele Brand Presentatie.
Bij grotere groepen wordt de prijs in overleg overeengekomen.
Zelf beleven door naar buiten te gaan en te zien wat beleving doet.
Resultaat
Inzicht krijgen in de vertaling van de WHY en HOW naar concrete ideeën voor implementatie voor People, Products en Places.
BrandWorld met daarin de beschreven en verbeelde vijftien belevingselementen
Investering: 4.500 euro
Welke weg gaan we afleggen en welke stappen zijn nodig om te komen tot de gewenste situatie?
Resultaat
De roadmap geeft richting aan de keuzes en besluiten maar ook de mogelijke uitdagingen tijdens de reis.
Resultaat
Storyboard (z/w of full colour, met of zonder voice over)
Elevator pitch in tekst
Elke medewerker vertelt een eenduidig verhaal met een herkenbare boodschap
Kort cyclische projecten met een duidelijke kop en staart, om de merk essentie en positionering toepasbaar te maken voor je eigen specifieke situatie.
BrandSense zorgt altijd voor beleving en prikkeling van de zintuigen in al haar sessies. Dit maakt het niet alleen leuker, maar zorgt er ook voor dat de opgedane inzichten langer en beter blijven hangen in onze hersenen.