100% BRAND
Je kent vast het gevoel dat je ergens bent (een kantoor, een restaurant, een winkel of bij iemand thuis) en dat het gewoon klopt. Niet omdat het perfect is of exact jouw smaak, maar omdat het echt is. Binnen- en buitenkant zijn congruent. Onbewust registreren we: betrouwbaar en geloofwaardig!
Deze inschatting maakt ons onbewuste feilloos en in een fractie van een seconde. Bij mensen werkt het hetzelfde. Vaak voelen we haarfijn aan of iemand ‘zichzelf’ is of dat er tegenstrijdigheden zijn. Iemand zegt ‘graag!’, maar zijn ogen zeggen ‘hoe kom ik hier weg?’ try this out. Die stabiele crisismanager blijkt nagels te bijten?! Als we die gemengde signalen krijgen is ons brein extra alert en zijn we op onze hoede.
Wat maakt nou precies het geheim van een ultieme merkbeleving? Wanneer ervaar je een 100% Brand? Een merk is immers zoveel meer dan alleen een pakkende naam en een goed logo. Het is het subtiele samenspel van 15 belevingselementen die weer de rechtreekse doorvertaling zijn van de essentie van je merk, de ‘why’ van je organisatie.
In onze BrandPosts nemen we je graag mee op pad en laten we je kijken naar de wereld door onze bril. Die bril is per definitie gekleurd door onze visie, intuïtie en ervaringen. Het is onze perceptie, niet dé waarheid.
Wij hebben de overtuiging dat de wereld zoveel mooier wordt als je jezelf bent. Dat geldt voor individuen, maar net zo goed voor teams, organisaties en merken. Het is onze grote passie en drijfveer om daar elke dag een bijdrage aan te mogen leveren.
100% BRAND: Wees wie je bent en wat je brand! Er zijn immers al zoveel anderen.